Na 12. Marketinškem semaforju smo potovali skozi čas. Podali smo se  “Nazaj v prihodnost”. Od obujanja nostalgije in temeljnih znanj v marketingu, vse do prihodnosti, kjer smo spoznavali kam je usmerjena prihodnost oglaševanja, nas je popeljalo več vplivnih predavateljev. Seveda pa pri tem nismo pozabili tudi na marketinške trende in izzive v sedanjosti.

Marketinški semafor je bil sestavljen iz kar dveh okroglih miz in treh predavanj. Na prvem predavanju nam je Vid Sedej, ustanovitelj podjetja KickMass Media in strokovnjak za digitalni marketing, predstavil pomembnost osebnega branda, saj je kot pravi “Vpliv nova valuta”. Za tem pa še kako preko 13 korakov ustvariti svojo osebno blagovno znamko s pomočjo Facebook oglaševanja.

VID SEDEJ CEO podjetja KickMass Media in strokovnjak za poslovno svetovanje in digitalni marketing.

Sledila je prva okrogla miza, kjer smo raziskovali, kako so influencerji (spletni vplivneži) spremenili marketing. Svoja mnenja na to temo so z nami delili veliki Slovenski vlogerji;  Ciril Komotar, režiser, avtomobilski novinar in ustvarjalec vloga Komotar Minuta, katerega je uspel od leta 2016 do danes prebiti iz popolne anonimnosti med najbolj poznane video kreacije na slovenskem spletu. Jani Jugovic, kuhar in solastnik blagovne znamke Tejani, ki se lahko pohvali tudi z nazivom fotra. Cool Fotr-a, kakor je poimenovan njegov vlog in Boštjan Weldt, področni vodja pri podjetju Express Travel International Slovenija in ustvarjalec vloga We Will Grill You, kjer navdušuje z zabavnimi posnetki ob žaru.

CIRIL KOMOTAR Avtomobilski novinar, fotograf, režiser in ustvarjalec vloga Komotar Minuta.

JANI JUGOVIC Solastnik blagovne znamke Tejani, kuhar in ustvarjalec vloga Cool Fotr.

BOŠTJAN WELDT Področni vodja pri podjetju Express Travel International Slovenija in ustvarjalec vloga We Will Grill You.

Predebatirali so vse od svojih začetkov vloganja, o tem, kako pomembno je, da ob svojih kreacijah in sodelovanju z drugimi ostanejo to kar so, ostanejo pristni sami sebi, pa vse do tega, kakšna mislijo da bo prihodnost influencerjev. Zaključili pa so še z nasveti za tiste, ki bi prav tako želeli začeti z vloganjem.

Po odmoru za kosilo je nastopil Matija Goljar, podjetniški mentor, vodja Ustvarjalnika in voditelj oddaje Štartaj, Slovenija! Poleg omenjenih nazivov in dosežkov pa si še vedno želi poleteti v vesolje, saj si je že kot majhen želel postati astronavt. Mi pa smo namesto v vesolje skupaj z njim poleteli skozi čas. S pomočjo svojih dogodivščin in dogodivščin svojih mentorirancev je nazorno predstavil pomembnost pripovedovanja zgodb in kako jih ustaviti v različne marketinške kontekste.

MATIJA GOLJAR Podjetniški mentor, vodja Ustvarjalnika in voditelj oddaje Štartaj, Slovenija!

Nato je sledil Sebastjan Jeretič, ustanovitelj agencije za komunikacijsko svetovanje neurovirtu, in strokovnjak za marketing in odnose z javnostmi, govorec, predavatelj in pisec strokovnih vsebin, ki je vodil predavanje z naslovom “Kako prepričati možgane?”, kjer nam je pojasnil zakaj verjamemo blagovnim znamkam in kako dejansko vplivajo podobe na posameznikovo presojanje in odločanje za nakup.

SEBASTJAN JERETIČ Ustanovitelj agencije za komunikacijsko svetovanje NeuroVirtu, in strokovnjak za marketing in odnose z javnostmi, govorec, predavatelj in pisec strokovnih vsebin.

Naš 12.marketinški semafor se je zaključil z okroglo mizo, z naslovom “Prihaja marketing”, kjer so sodelovali Tine Lugarič, kreativni direktor pri marketinški oglaševalski agenciji LUNA/TBWA. Drugi član okrogle mize je bil Igor Pauletič, ustanovitelj in direktor podjetja FrodX ter zadnji član Jan Macarol, odgovorni urednik tiskane i spletne edicije City Magazine Slovenija in soustanovitelj agencije za medijske rešitve in vplivnostni marketing Reformabit. Med Tinetom Lugaričem in Janom Macarolom je izbruhnila burna razprava, ki je nam poslušalcem najbolje prikazala spopad dveh svetov ter odprla vprašanje, kdo ima večji vpliv, klasični mediji ali socialna omrežja.

TINE LUGARIČ Kreativni direktor pri marketinški oglaševalski agenciji LUNA/TBWA.

IGOR PAULETIČ Ustanovitelj in direktor podjetja FrodX.

JAN MACAROL Odgovorni urednik tiskane in spletne edicije City Magazine Slovenija in soustanovitelj agencije za medijske rešitve in vplivnostni marketing Reformabit.

Tako je naš marketinški semafor prižgal svojo rdečo luč, a le za eno leto saj se hitro približuje 13. marketinški semafor, kjer nas ponovno čakajo zanimivi predavatelji in zanimive, aktualne ter poučne teme.

Utrinki dogodka so dostopni na našem Facebook-u in instagram profilu!